Samarbeid med Kristine Thybo Hansen, en av Norges største profiler innenfor jakt og fiske.
Kristine har bygget opp en utrolig lojal, og stadig voksende, fanbase. Hun har høy tillit og troverdighet og byr på seg selv gjennom TV-serier, sosiale medier og Haill&Knalls kanaler.
Kristine legger sjela i å skape godt innhold for nettopp din merkevare, enten det er bilder, video eller tekst. Trenger du en profil som kan være med på å bygge kjennskap rundt din virksomhet kan et samarbeid med Kristine som ambassadør være veien å gå.
Skap økt kjennskap gjennom et samarbeid med Kristine! Ta kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning som passer perfekt for deg!
Samarbeid med Haill&Knall
Gjennom våre kanaler kan du koble din merkevare mot en seriøs og positiv aktør som Haill&Knall. Vi jobber på flere plattformer og kanaler, hver med sin unike målgruppe.
Vi tilbyr brand awareness og annonsering, fortrinnsvis gjennom lengere samarbeid, samt produkttester og -omtaler. Ta kontakt med oss slik at vi sammen kan se på hvordan vi kan bidra konstruktivt for nettopp din merkevare eller produkter.
Under finner du mer info om våre kanaler og hvilke målgrupper du når gjennom disse.
Podcast
Vår podcast, Haill og Knall-podden, så dagens lys i 2020 og har opparbeidet seg en trofast og lojal lytterskare. Her har du mulighet til å utnytte oppmerksomheten til lytteren på en god måte med kvalitetsinnhold som er integrert i sendingen. Det er også mulig å sponse enkeltepisoder eller en serie med episoder.
Lydmediumet er veldig personlig, noe som gjør det til er en fin mulighet til å komme tett på lytteren.
Ta kontakt om du ønsker å se nærmere på denne muligheten.
YouTube
Vår YouTube-kanal har vokst mye siden oppstarten i april 2016, og har nå over 3000 abonnenter. Vi satser på kvalitetsinnhold som engasjerer våre seere og vi ser at våre filmer blir sett av mange som ikke abonnerer på vår kanal.
Av våre seere er ca 94% menn og 6% kvinner. De aller fleste kommer fra Norge.
Se grafikk under for detaljer om demografi.
Vår Facebookside er, foruten Google, vår viktigste distribusjonskanal for innholdet vårt, i tillegg til å holde kontakten med våre følgere og vise glimt fra dagliglivet vårt. Vi har en stadig økende følgermasse som nå teller rundt 7000 følgere.
Facebooksiden representerer en ganske annen demografisk sammensetning enn YouTube-kanalen. Vi har en ganske jevn fordeling mellom kjønn og en fin spredning i alder.
Gjennom våre instagramprofiler når vi inntil 40000 mennesker. Under ser du sammensetningen på alder og kjønn.